Sunday, December 8, 2013

Yebbbaaaa Yebbaaaaa!!!! Sibu Bike Week!!! | 8th December 2013

Yebbbaaaaaa!!!!!... Sorry lately xde update post.... busy anda penat... almaklumlah... bnyk benda yang nak diselesaikan... hehehhee... right now, jam 1.27pagi..aku masih bangun... member semua dh layan mimpi... sabo je laaaa...

      7hb december, aku dgn crew telah berkonvoi ke "swan city" sempena sibu bike week anjuran Razz Chopper... this is my first bike week to attend... pengalaman pertama lah katakan... and jugak my first time masok sibu.. dasyat x... umo dh 23 tahun tp baru pertama kali jejak kaki kt sibuuu...pity me., ahahahaha..

      Apa yang aku boleh cakap..event nie mmg terbaekkkk... walaupun agak "semun" dsebabkan hujan.., aku n member bertolak dr kuching jam 5 pagi dan sampai sibu jam 11.30am... boleh tahan gak laju tue klu bg moto cc kecik mcm aku nihhhh.... dr sini t tgk bermacam jenis custom bike, racer, sport bike, harley n many more..terlalu banyak... sampai je ke sibu, kitorang trus ke dataran untuk register nama n ambik baju berjumlah rm80 seoranh...mmg layan laaaaa....

      Pengalaman yang xkn penah aku kupakan wpun aku x ckup rehat..mana nak ckuo kalau satu hari x tdo ag..huhuhu... kesiannya akuuuu... apa2 pun, dpakan kami semoga selamat pergi dan kembali.,respect all who ride.... chowwww


Posted via ??Fadz30??

No comments:

Post a Comment