Tuesday, December 3, 2013

Lepaking with Julie and zam | 3rd December 2013

Me, zam n julie

Semalam kali kedua aku melepak dgn julie n zam..., haaaaaaaaaa..... aku x pnh mention 2 nama tue kannnn... hehehehe.... rilek brader, brader rilekkkkk...,., zam tue my partner in crime.,, dr first aku join group fz crew sarawak.... mlepak sama... n x pandai stay kt rumah...,

       Zam slalu mention nama julie dpn aku... dsbbkn aku nie alergic dgn nama perempuan, aku cri la fb dia... jmpa dr fb zam..kah3..,, sungguh jahatttt... aku knl julie dr zam la.., lpss tue jd kwn... so semalam kali kedua aku mlepak dgn julie kat dapur mak wa d smarahan... julie blh thannn comelnya... nsb baikkkk aku dh ada makwe..klu x mmg dhhh aku tackle..kah2... xdela..gurau je2..jgn marah ya julie...

       Julie nie lecturer kat uitm kota samarahan.. uitm dihatiku la katakan..ahahahaha.... lecturer budak art n designnnn... wowwwwww.... like2... tgn artis tueeee,,,kih3.,,,untong la korang dpt miss sportingggg.... lecturer course aku dulu kaki poret n gosip je...ahahahaha..

      Thanks cz blanja makan smlm... hehehehe...kenyang smpai hrinie... aummmmmm..., both of them aama kepala, so x ssh aku nak sesuaikan dri... aku pun x taw nak mrepek ape dahhhhh...ahahahaha...,

      Apa2 pun aku happy ada kwn mcm diorg..,at least ade gak partner in crime aku..

          


Posted via ??Fadz30??

3 comments: