Monday, December 2, 2013

Tora datang lagi!!!! | 2nd December 2013

       Tora2 datang lagi... hua3.... setelah menyepi berapa tahun, akhirnya muncul kembali... chewahhhhhhh....

Siap ada spider web kat blog aku nie... haaaaaaa...

       Jangan hairan tgk entry aku kosong dh nieeee... aku nk bukak buku baru... buku lama dh hbs..xleh pakai...ahahaha... merapuuu jaaaaa...

       InsyaAllah, lps nie aku rajin2 nk update blog nie... dulu aku minat dgn camera and gadget, skrg aku minat moto pulakkkk.... nie smua salah motooo... ahahahahaha....

        People changed... tak gituuuu!!!.. jgn hairan lak tgk blog aku penoh melambak dgn picture moto, pengalaman ride aku dgn member..., ahahaha...

Oklahhhh... skrg tgh bz kerja... nnti2 aku update lagi... chowwwwww!!!!!!!


                                               ●●Fadz30●●

No comments:

Post a Comment