Wednesday, December 4, 2013

Esplanade--->king burger--->bcck |3rd December 2013

Yezzzzaaaaaaaa!!!!!!... macam biasa.... sik pande renah dekat rumahhhhhh... sik alah2 nak kelua... ya memang habit dr dolok... kah3... bahasa sarawak dh keluaaaa..., ale2,... oooo sarawakkkk.. kibarkan benderamuuu... ooooo.... cehhhhh..lari topik dhhhh..hehehe...

         Macam biasa, aku kelua melepak dgn member2 aku... so malam ni aku melepak dgn achu, ayun and azwaj... berempat je... should be shaza join tp dia x nk join mlepak d bcck... mula2 bkumpol dlu kat rumah aku and then esplanade(depan masjid india)... tggu azwaj and then sma2 gerak ke king burger(depan parkson waterfront)... beli burger king sizeeee dengan harga rm23.00 untuk yg special..

         Burger tue mmg terbaekkkkk!!!!!!... tiap malam kot aku makan..cnfrm makin gemokkk lps nie...tue bkn alasan untuk aku sgop makan burger.,kah3..biarlah gemokkk... klu ikhlas nk trima aku, gemok ke kurus ke sma jerree.. lps burger tue siap... kita org gerak ke bcck..place like no other bak kata achuuu... sampai2 ja trua bukak beg ambik burger ngappp trussssss....

          Kalau sehari x ride mmg x sah laaaa.,, hujan2 pun belasah jer mcm td.,, biasalah... bike mana ada bumbong.. so dh lali dh klu kna hujan..nak buat mcm mana lah kannnn... tinggal brapa hri lg nk ride ke "sibu bike week".. x sabar..... cz itulah pmulaan bg aku as a biker... my first bike week to attend!!!!!!... yeeehaaaaaaaa... jam pun dh lewat.. nak tdooooo... julie aku pun xdek bunyiiii... dh tdo kot.,.cnfrm penat la klu packed schedule dr pg smpi malam..,ksian my honey...ahahaha...

         Oklahh..my turn utk tdo pulak.,tata titi tutu..,, nnti update lagi..salam semua... selamat malammmmm!!!!

                                                       ●●Fadz30●●


Posted via ??Fadz30??

3 comments:

  1. Ur julie bz la yang...ni pun msh sdg mhadap report utk anta esok...i missed u syg...ops2..haha

    ReplyDelete
  2. alaaaaa...kesian my syg..tdo lewat mlm nie..ala muchuk2,,,ahahahahaha.... miss u too...

    ReplyDelete
  3. Miss u more!! ;p

    Psttttt,besar giler daging burger tuuuuuu..bole abis ke??hehe

    ReplyDelete