Monday, December 2, 2013

Fadz30 | 2nd December 2013

Dijadikan cerita.... previous post tdi aku ada mention yg aku dah ada hobi baru... ye la.... ikut peredaran zaman katakannnn..ahahahhaa.... aku minat moto mmg dr dulu2 lg., skrg aku minat moto yg cc besar..tp pokettt kopak... nak wat mcm mana... simpan je impian tue... ahahaha..

     Tp hati terubat jugak bila aku angkat sebijik moto yamaha fz150i... mula2 nk angkat kawasaki ninja 250 2013.., dr bulan 11 tahun 2012 aku booking smpai bulan 2 2013 habok pun takde... polis dh borong smua moto tue...so aku cancel je booking tue n ambik balik downpayment...

     Ikut poket derrr., wpun cc moto aku nie x bsr... (150 je kot..lc135 pun boleh tapau moto aku senang2)..ahahahaha.... aku minat dgn body shape nya yg ala2 "naked bike"... so mula la kegilaan aku terhadap ubahsuai kasi make up cantek2.... hehehhee... siap bg nama lagi, fadz30...ahahaha..

     Dh2, saje je curi2 masa nak post bnda nie..hahahhaa....  aku snap sikit gmbr aku dgn moto ksygn aku untuk tatapan... wpun x seberapa... kih3... chowwwww....

                                                     ●●Fadz30●●




No comments:

Post a Comment